Verstuurde lijst van viswateren 2021 van HSV de Baars bevat fouten!

Zondag, 10 januari 2021

Verstuurde lijst van viswateren 2021 van HSV de Baars bevat fouten! Onze excuses voor het ongemak, maar door een systeemfout is de verkeerde Lijst van Viswateren 2021 aan de leden verstuurd! Wij hebben de lijst aangevuld met een aantal extra regels op de verschillende wateren. De nieuwe gecorrigeerde lijst van viswateren 2021 zal ook nagestuurd worden aan alle leden. Deze gecorrigeerde lijst is ook de enige rechtmatige lijst. Er kunnen GEEN rechten worden verleend aan de ‘foute’ lijst. De nieuwe gecorrigeerde Lijst met Viswateren 2021 is ook gedeeld met de controleurs, de BOA’s en het Gelders Landschap. De wijzigingen zijn: Viswater ‘De Lange Wei’ • Toegevoegd punt C.: Gebruik van boten is verboden, voerboten zijn toegestaan. Viswater ‘De Ingense Waarden’ • Toegevoegd punt A.: Nachtvissen is verboden. • Toegevoegd punt B.: Vissen vanuit een boot is verboden. Viswater ‘De Marspolder’ • Toegevoegd: LET OP: KARPERVISSEN OP DE MARSPOLDER IS ALLEEN TOEGESTAAN MET EEN KARPERVISPAS! ZIE WEBSITE VOOR MEER INFORMATIE. Nogmaals onze excuses. Wij wensen u veel visplezier in 2021! Met vriendelijke groet, Het Bestuur van HSV de Baars Klik op de bijlage voor de gecorrigeerde lijst van viswateren 2021.