Viswater

De Lange Weide

De Lange Weide:

De Lange Weide is gelegen aan de Bonte Morgen. Bereikbaar via de loopbrug en vanaf de openbare weg.

De Ingense Waarden

De Ingense Waarden:

Gelegen in de Ingense Waarden ongeveer 500m. beneden het Ingense Veer. Bevissing is mogelijk op gedoogbeleid van Ingense Waarden B.V.

De Marspolder

De Marspolder:

De Marspolder. Water gelegen aan de Drosseweg/Rijnbandijk. Vissen is toegestaan aan de zuid en oostoever. Vis- en looprecht wordt aangegeven door borden van het Geldersch Landschap.

Gezamenlijke Lijst van viswateren Sportvisserij Nederland

Gezamenlijke Lijst van viswateren Sportvisserij Nederland:

HSV de Baars is lid van de Hengelsportfederatie Midden-Nederland, aangesloten bij Sportvisserij Nederland.

Als lid van HSV de Baars mag u vissen op de wateren uit de Landelijke Lijst van Viswateren, inclusief de hierin opgenomen federatieve wateren van de Hengelsportfederatie Midden-Nederland.

In de federatieve lijst van viswater in het gebied van de Hengelsportfederatie Midden-Nederland zijn onder andere de watergangen in de polder Neder-Betuwe opgenomen. Namelijk alle watergangen in de polder Neder-Betuwe tussen de lijn Kesteren-Ochten tot aan de lijn Tiel-Buren-Culemborg. Alleen de watergangen die bereikbaar zijn vanaf de openbare weg kunnen worden bevist.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar Sportvisserij Nederland
Kijk ook eens op www.visplanner.nl als wilt weten waar u mag vissen met uw VISpas.